Pavel Bělobrádek rozzuřil pejskaře: Psi neumírají, ale chcípnou, napsal

29.08.2017 18:18

Mladá žena se svěřila svým přátelům na sociální síti, že zemřel její pes. 

Na její smutný status zareagoval i místopředseda vlády Pavel Bělobrádek, který svou reakcí mnoho lidí pobouřil. 

Lucie S. v dlouhém statusu vysvětlila, že k rodinnému pejskovi jménem Alf nikdy "nepřilnula", ale jeho smrt ji zasáhla: "Poslední dobou byl Alf velmi nemocný, často brečel a já se poprvé přistihla, že jsem kvůli němu vstala z postele a šla ho ven pohladit," popsala. "Včera jsem se dozvěděla, že už nevstane a dostane tedy asi injekci. Možná. Sebralo mě to nevídaně. Večer jsme ještě s bratrem u něj klečeli a bratr říkal, že je na tom líp a že možná... Ne. A protože jsem v Praze, ani tentokrát u toho nejsem. A mrzí mě to. Tak odpočívej v pokoji, můj milovaný rozmazlenče," napsala," dodala. 

Její status okomentoval Bělobrádek: "Neumřel. Umírají pouze lidé. Zvířata uhynou, pojdou, chcípnou (u nich to nemá vulgární podtext), padnou, zhasnou, jsou zabita, poražena... Dávat zvířatům lidské vlastnosti a používat u nich lidské výrazy (umírat, jídlo, jíst, kakakat atd.) je modernistické, levicové a liberální a hodí se k městské eko-etno-bio vychrtline s korálky na krku, náušnicemi v nose, pupku a obočí, s plandající sukní (lunty) a pijící čaje z misky." 

Bělobrádkův názor vyvolal bouřlivé reakce. "Vás fakt někdo volí? Nechápu...," reagoval na Bělobrádkův názor Petr. "Prosímtě, deprivant Bělobrádek je tvůj kamarád, nebo mu můžu dát výchovný výprask?," napsal Petr. "Slušný člověk by v takové situaci s takto citlivě napsaným textem projevil účast. Bělobrádek znovu prokázal, že pojem slušný lidovec je protimluv, protože ryba smrdí od hlavy," reagoval Jiří. 

Není to poprvé, kdy Bělobrádek svým názorem pobouřil. Při rozhovoru pro server E15 poradil matkám, které opustil partner a jsou tak ohroženy chudobou, aby si našly "jiného chlapa".

Zdroj: https://tn.nova.cz/clanek/zvirata-chcipnou-napsal-belobradek-zene-ktere-zemrel-pes.html